بازی فکری گروه گراف گیم «بروکسل 1897»،در سال 1897، Art Nouveau خیابان های بروکسل را در دست گرفت و درهای نمایشگاه جهانی باز شد. زمان آن فرا رسیده است که نام خود را در تاریخ هنر تثبیت کنید. برای دستیابی به همه اینها، باید ساختمان های باشکوهی بسازید، آثار هنری خلق کنید، بفروشید و به نمایش بگذارید و با نجیب زادگان شهر دست بدهید.
تعداد نفرات
مدت زمان بازی
رده سنی
ابعاد جعبه محصول
تولید کننده
بروکسل 1897
یک بازی کارتی استراتژیک است که در 4 راند انجام می شود. در طول نوبت خود، از کارت های معمار خود برای انجام اقدامات در مناطق Art Nouveau و بروکسل استفاده خواهید کرد. در پایان هر دور، موقعیت کارت های شما بیشینه ی حضور شما در مناطق و پاداش هایی را که می گیرید مشخض می کند.
در پایان بازی، بازیکنی که بیشترین امتیاز را داشته باشد، به عنوان معمار سال انتخاب می شود.
در سال 1897، Art Nouveau خیابان های بروکسل را در دست گرفت و درهای نمایشگاه جهانی باز شد. زمان آن فرا رسیده است که نام خود را در تاریخ هنر تثبیت کنید. برای دستیابی به همه اینها، باید ساختمان های باشکوهی بسازید، آثار هنری خلق کنید، بفروشید و به نمایش بگذارید و با نجیب زادگان شهر دست بدهید.
Bruxelles 1897 یک بازی کارتی بر اساس بازی بردگیم Bruxelles 1893 است.
Bruxelles 1897 برای مخاطبان و گیمرها حرف های زیادی خواهد داشت. ساختار آن بر اساس Bruxelles 1893 است و بدون به خطر انداختن عمق ساده تر ساخته شده است. کسانی که بازی رومیزی Bruxelles 1893 را می شناسند، ظاهر و احساس آشنای آن را در Bruxelles 1897 دوباره کشف خواهند کرد.
بازی Bruxelles 1897 در 4 دور انجام می شود. یک دور از تعداد چرخش متغیر تشکیل شده است. در این نسخه، اقدامات مختلف با کارت های Action نشان داده می شود که در 4 ستون تراز شده اند.
در ابتدای بازی، هر بازیکن 5 کارت Architect در دست دارد. این کارت ها دارای مقادیر متفاوتی از 1 تا 5 هستند و شما از آنها برای انجام اقدامات در مناطق Art Nouveau و بروکسل استفاده خواهید کرد.
برای انجام یک عمل در منطقه Art Nouveau، باید یک کارت Action را با یکی از کارت های Architect خود جایگزین کنید و ارزش دومی را بپردازید. فعالیتها در منطقه بروکسل رایگان هستند، اما برای فعالسازی به تعداد فزایندهای از کارتهای معمار نیاز دارند و شما در معرض خطر فرستادن یکی از آنها به زندان هستید. اقدامات مختلف در طول بازی به شما امتیاز پیروزی می دهند یا به شما کمک می کنند تا در مسیرهای مختلف پیشروی کنید. این آهنگها همچنین بسته به استراتژیهایی که انتخاب میکنید در پایان بازی به شما امتیاز میدهند.
وقتی همه بازیکنان گذشتند، دور به پایان می رسد. اکنون، اکثریت های مختلف محاسبه می شود. در پایان دور، موقعیت کارتهای معمار در منطقه هنر نو، اکثریتها را تعیین میکند، که به نوبه خود پاداش و/یا امتیاز پیروزی را اعطا میکند.
در پایان دور چهارم مرحله نهایی امتیازدهی وجود دارد. بازیکنی که بیشترین امتیاز را داشته باشد برنده است.
دیدگاه خود را بنویسید