فیگور نکا «خدای جنگ کریتوس با زره طلایی و سر مدوسا»

از {{model.count}}

Neca Kratos God of War Kratos in Golden Fleece Armor with Medusa Head Figure

  • ارتفاع: حدود 18 سانتیمتر
  • جنس: PVC پلیمر
  • رده سنی: نوجوانان و بزرگسالان
  • بسته بندی: روکارتی طلق دار
تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
این محصول ناموجود می‌باشد مقایسه
کمی صبر کنید...

مدل اسباب بازی کلکسیونی از سری شخصیت های خدای جنگ «خدای جنگ کریتوس با زره طلایی و سر مدوسا»، از جنس پی وی سی، برای طرفداران فیگور «خدای جنگ کریتوس با زره  طلایی و سر مدوسا»، این فیگور اسباب‌ بازی، ظاهری زنده دارد و با زیبایی خود، انتخاب خوبی برای ارائه و هدیه دادن به کودکان و نوجوانان و دوستداران «خدای جنگ کریتوس با زره طلایی و سر مدوسا» است. این فیگور اسباب‌ بازی با طراحی زیبا و ساختاری خوب و عالی، مقاوم در برابر سایش، سقوط و رنگ پریدگی است و برای مدت طولانی قابل استفاده است. بازی با فیگور ها معمولا جذابیت زیادی برای کودکان و نوجوانان و حتی جوانان دارد. آنها را به دنیای خیال برده و با داستان سازی در ذهنشان مهارتهای ذهنی متنوعی را در خود تقویت می کنند و با قرارگرفتن در نقش قهرمانان داستانها عزت نفس و حس خوبشان نسبت به خودشان تقویت می گردد.

ارتفاع
حدود 18 سانتیمتر
جنس
PVC پلیمر
رده سنی
نوجوانان و بزرگسالان
بسته بندی
روکارتی طلق دار
⁦⁩کشور تولید کننده
چین

کریتوس (انگلیسی: Kratos) شخصیتی خیالی، و قهرمان اصلی در مجموعه خدای جنگ  از استودیو سنتا مونیکا است که بر پایه اساطیر یونانی و بعدها اساطیر  اسکاندیناوی ساخته شده‌است. کریتوس همچنین به نام «شبح اسپارتا» شناخته  می‌شود و نخستین‌بار در سال ۲۰۰۵ در بازی ویدیویی خدای جنگ حضور یافت که  منجر به ساخت هشت بازی دیگر با این شخصیت به عنوان قهرمان داستان شد.  کریتوس همچنین به عنوان قهرمان اصلی داستان‌های کمیک در سال  ۲۰۱۰ و ۲۰۱۸ و  همچنین فرنچایز سه رمان که اتفاقات سه بازی را بازگو می‌کند، حضور  یافته‌است. صداگذاری این شخصیت از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ بر عهدهٔ ترنس سی  کارسون بوده است، و کریستوفر جاج این نقش را در دنبالهٔ بازی در سال ۲۰۱۸ و  ۲۰۲۲ به عهده گرفت.

فیگور یک عروسک با شخصیت قابل تنظیم است که معمولاً از پلاستیک ساخته    می‌شود و اغلب بر اساس شخصیت‌های یک فیلم، کتاب طنز، نظامی، بازی ویدیویی    یا برنامه تلویزیونی ساخته می‌شود. فیگورها برخلاف عموم عروسک‌ها بیشتر  مورد استقبال پسربچه‌ها و بزرگسالان قرار می‌گیرند.

اصطلاح «اکشن   فیگور» برای اولین بار توسط  Hasbro در سال ۱۹۶۴ ابداع شد  تا چهره جو را   برای کودکانی، خصوصاً پسرانی که  با عروسک بازی نمی‌کردند،  گزینه ای برای   خرید قرار دهد. عروسک اصطلاحی است  که در درجه اول به  عنوان اسباب بازی   دختران بشمار می‌رود، از این رو تغییر  اسم و صفت کمک  بزرگی برای ورود به   بازار جدید بود.

 تنوع فیگورها به قدری زیاد است  که دیگر  برای  داشتن  یکی از آن‌ها مسئله‌ی جنسیت دختر و پسر مطرح نیست.  فیگورها  ابعاد  مختلفی  دارند و به دو دسته ثابت یا مفصلی طبقه بندی می  شوند. همچنین   برای سن و  سال خاصی ساخته نمی‌شوند و می‌توان آن‌ها را هم  نوعی  اسباب‌بازی برای  کودکان به حساب آورد و هم به عنوان یک استند دکوری  روی  میز یا کتابخانه  برای دکور اتاق یا آرشیو کلکسیون بزرگسالان استفاده  کرد.

 بازی  با  فیگور ها معمولا جذابیت زیادی  برای کودکان و  نوجوانان و حتی جوانان  دارد.  آنها را به دنیای خیال برده و با داستان سازی  در ذهنشان مهارتهای  ذهنی  متنوعی را در خود تقویت می کنند و با قرارگرفتن  در نقش قهرمانان  داستانها  عزت نفس و حس خوبشان نسبت به خودشان تقویت می  گردد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...