بازی فکری «سایلنس: سکوت»

از {{model.count}}

Silenze Zombi City Game

  • زمان بازی: 20 دقیقه
  • تعداد بازیکن: 2 تا 6 نفر
  • سن مناسب: +10 سال
  • ابعاد جعبه محصول: 4 × 12.8 × 17.8 سانتیمتر
تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
این محصول ناموجود می‌باشد مقایسه
کمی صبر کنید...

 بازی فکری مانترا «سایلنس: سکوت شهر زامبی ها»، سکوت: شهر زامبی‌ها چهارمین هفته بعد از شیوع؛ گزارش میدانی:"تقریباً  یک ماه پس از وقوع حادثه، شهر از زامبی‌ها پُر شده‌است. هیچ  اُمیدی برای  پیدا کردنِ درمانی برای ویروس نیست و اگر هم پیدا شود،  احتمالاً دیگر خیلی  دیر است! امّا هنوز بازماندگانی در خیابان‌ها هستند و  اولویت ما باید  نجات دادنِ آن‌ها باشد... "آیا خواهید توانست بازماندگان را یافته و در  پناهگاه‌های خود مأوا دهید یا  تسلیمِ زامبی‌ها خواهید شد؟! هوشیار باشید که آن‌ها که به ویروس آلوده  شده‌اَند، تنها تهدیدهای موجود نیستند! سایرِ  پناهگاه‌ها با شما در جلب و جذبِ بازماندگان رقابت خواهند کرد و با تمام  قُوا خواهند کوشید تا همه‌ی  تلاش‌های شما را بی‌اثر کنند زیرا می‌دانند که  تنها موفّق‌ترین پناهگاه خواهد توانست از تهدیدی که شهر را فرا گرفته، جانِ سالم به در ببَرد!

زمان بازی
20 دقیقه
تعداد بازیکن
2 تا 6 نفر
سن مناسب
+10 سال
ابعاد جعبه محصول
4 × 12.8 × 17.8 سانتیمتر
تولید کننده
مانترا

چهارمین هفته بعد از شیوع؛ گزارش میدانی:

"تقریباً یک ماه پس از وقوع حادثه، شهر از زامبی‌ها پُر شده‌است. هیچ  اُمیدی برای پیدا کردنِ درمانی برای ویروس نیست و اگر هم پیدا شود،  احتمالاً دیگر خیلی دیر است! امّا هنوز بازماندگانی در خیابان‌ها هستند و  اولویت ما باید نجات دادن آن‌ها باشد..."
آیا خواهید توانست بازماندگان را یافته و در پناهگاه‌های خود مأوا دهید یا  تسلیمِ زامبی‌ها خواهید شد؟! هوشیار باشید که آن‌ها که به ویروس آلوده  شده‌اَند، تنها تهدیدهای موجود نیستند! سایرِ پناهگاه‌ها با شما در جلب و  جذبِ بازماندگان رقابت خواهند کرد و با تمام قُوا خواهند کوشید تا همه‌ی  تلاش‌های شما را بی‌اثر کنند زیرا می‌دانند که تنها موفّق‌ترین پناهگاه  خواهد توانست از تهدیدی که شهر را فرا گرفته، جانِ سالم به در ببَرد!

سکوت (شهر زامبی‌ها)، یه بازی کارتیه که در اون، 2 الی 6 بازیکن (10 سال  به بالا)، هم‌زمان با این که از خودشون در برابر تهدیدِ زامبی‌ها مراقبت  می‌کنن، برای بُردنِ بازماندگان به پناهگاه‌های خودشون در حاشیه‌ی شهر  زامبی‌زده هم با همدیگه رقابت می‌کنن! مدّت زمان این بازی تقریباً 20  دقیقه‌ست.

اجزاء بازی
دک شهر (دک A: شامل 54 تا کارت شهر -که "رو"ی اون‌ها، تصویرِ بازماندگان و  "پُشت"شون، تصویرِ زامبی‌ها دیده می‌شه.) / دک تجهیزات (دک B: شامل 54 تا  کارت تجهیزات)
نکته: در این راهنما، از اصطلاح "دک"، به عنوان مخفّفی برای ترکیب "دسته‌ی کارت‌ها" استفاده می‌کنیم.

چیدمان ابتدایی و آماده‌سازی
دک شهر رو بُر بزنین (کارت‌ها رو "به‌رو" بذارین؛ یعنی به شکلی که تصویرهای بازماندگان دیده بشه).
به هر بازیکن، 2 تا کارت بدین؛ این 2 تا بازمانده، بخشی از پناهگاه آغازین  شما خواهند بود؛ بذارینِ‌شون پیشِ روی خودتون. بعدش، دک رو در وسط محوطه‌ی  بازی -در دسترس همه- بذارین (کماکان "به‌رو").
دک تجهیزات رو بُر بزنین (کارت‌ها "به‌پُشت") و به هر بازیکن، 3 تا کارت بدین.

نکته: اگه با "دست"تون (یعنی با کارت‌های تجهیزاتی که در شروع بازی  دریافت کردین)، حال نمی‌کنین، می‌تونین بسوزونینِ‌شون و 3 تا کارت جدید  بکِشین! مراقب باشین: فقط یه بار می‌تونین این کار رو بکُنین! نه پس...!!  دست جدید رو نمی‌تونین بسوزونین و باید بازی رو با همون دست، شروع کنین!

دک تجهیزات رو در وسط محوطه‌ی بازی بذارین (کارت‌ها "به‌پُشت"). در کنار  هر دک، کمی جا هم برای "ستون کارت‌های سوخته" بذارین! بازیکنی که به تازگی  یه "فیلم زامبی‌طور" دیده، بازی رو شروع می‌کنه!

ستون تجهیزات سوخته /// دک تجهیزات /// دک شهر /// ستون شهروندان سوخته!
پناهگاه شما /// پناهگاه بازیکن دوّم /// پناهگاه بازیکن سوّم
ردیف زامبی‌ها /// ردیف موانع /// ردیف بازماندگان

 هدف بازی
خودتون رو از شرّ حمله‌ی زامبی‌ها حفظ کنین و تلاش کنین بازماندگان رو از  شهر نجات بدین و به پناهگاه‌های خودتون در حاشیه‌ی شهر ببَرین. ولی هوشیار  باشین! پناهگاه‌های دیگه‌ای هم در اطراف شما هستن که با تمام وجود در  کارِتون سنگ‌اندازی می‌کنن و جلوی پیشرفت‌تون رو می‌گیرن تا مطمئن بشن که  خودشون جونِ سالم به در خواهند بُرد!

رَوندِ نوبت‌ها
هر نوبت بازی، از 3 مرحله (فاز) تشکیل شده:

مرحله 1- کارت بازی کردن یا کارت سوزوندن
باید یکی از این دوتا کار رو انتخاب کنین:
- هر تعدادی که می‌خواین، از "دست"تون کارت می‌سوزونین...
- هر تعدادی که می‌خواین، به هر ترتیبی که دل‌تون می‌خواد، از "دست"تون کارت بازی می‌کنین...

بعد از وقوع حادثه، "سکوت" بر شهر حاکم شده و هر صدایی می‌تونه توجّهِ  زامبی‌ها رو به خودش جلب کنه! هر صدایی که تولید بشه، یکی از زامبی‌های  شهر، خبردار می‌شه و عکس‌العمل نشون می‌ده! ایشون اگه صدای دوّمی هم بشنون،  حتماً به طرفِ منبع صدا حرکت خواهند کرد!
کارت‌هایی که این نماد رو دارن، نشون‌دهنده‌ی عملیات یا کارهایی هستن که  صدا تولید می‌کنن. وقتی یه کارت "صدا-تولیدکُن!" بازی می‌شه، 2 تا اتّفاق  می‌تونه بیُفته:
- اگه کارت روییِ دک شهر، یه بازمانده رو نشون بِده و شهروندمون هنوز زامبی  نشده باشه، باید کارت رو برگردونین تا اون روی زامبی‌ش بالا بیاد!
- اگه کارت روییِ دک شهر، یه زامبی رو نشون بِده (یعنی شهروندمون زامبی شده  باشه!)، زامبی مربوطه تشریف می‌بَرن به سمتِ پناهگاهی که صدا رو تولید  کرده!

مرحله 2 - حمله‌ی زامبی‌ها
در این مرحله (فاز)، همه‌ی زامبی‌های حاضر در پناهگاه شما هم‌زمان حمله  می‌کنن! هر زامبی حمله‌کننده، یکی از بازماندگان شما رو نابود می‌کنه (و  می‌فرسته به "ستون کارت‌های سوخته")(A) مگه این که شما با موانعی جلوی  حرکتِ اون‌ها رو بگیرین (B).
بعد از حمله، هر کدوم از زامبی‌ها که به توسّطِ موانع، از بین نرفته باشن  (C)، توی پناهگاه شما می‌مونن و می‌تونن در نوبت‌های بعدی دوباره به‌تون  حمله کنن!
اگه در آخرِ این مرحله (فاز)، هیچ بازمانده‌ای توی پناهگاه‌تون نباشه، با  عرض معذرت، از بازی حذف می‌شین! همه‌ی کارت‌های دست‌تون و همه‌ی موانعِ  موجود در پناهگاه‌تون رو بسوزونین! بعدش، زامبی‌های حاضر در پناهگاه‌تون رو  هر طور که دل‌تون می‌خواد، بین بازیکن‌های سمت چپ و راست‌تون پخش کنین  -بلکه دل‌تون یه‌کم خنک بشه!

مرحله 3 - کارت کشیدن
اگه از حمله‌ی زامبی‌ها جون سالم به در بُردین، اون‌قدر از دک تجهیزات کارت  بکِشین تا این که تعداد کارت‌های دست‌تون به 3 برسه. بعدش، نوبت به بازیکن  سمت چپ شما می‌رسه.

 محتویات جعبه
54 تا کارت شهر / 54 تا کارت تجهیزات / کتابچه‌ی قوانین بازی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...