رویههای بازگرداندن کالا
آرامش خیال و اعتماد مخاطبان همواره از اولویتهای مجموعه سیناپسی بوده است. ما همیشه سعی داریم که سفارشات مشتریان خود را در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین شکل ممکن ارسال کنیم، اما بعضی اوقات در طول فرآیند خدمت رسانی ممکن است شرایط نامطلوبی اتفاق افتد. بنابراین ممکن است مشتریان محترم پس از خرید با مسائلی روبرو شوند که از طریق خدمات پس از فروش سیناپسی پیگیری کنند.
شرایط بازگرداندن کالا با استفاده از ضمانت بازگشت
اگر کالای خریداریشده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد
- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به سیناپسی اطلاع داده شود.
- نگهداری از کارتن و جعبه اصلی محصولات جهت باز گرداندن کالا الزامی میباشد.
- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به بازی سیناپسی بازگردانده شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و خرابی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، شامل سرویس ضمانت بازگشت نمیشود.
- این سرویس، استفاده نادرست پس از تحویل کالا مانند نصب و راهاندازی، تنظیمات و کاربری متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل نمیشود.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت سیناپسی مغایرت داشته باشد.
- وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش سیناپسی از طریق ایمیل info@synapsi.in اطلاع داده شود.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بستهبندی وجود داشته باشد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بستهبندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به سیناپسی بازگردانده شود.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شده باشد
- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات سیناپسی از طریق ایمیل info@synapsi.in اطلاع داده شود.
- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز کاری، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش از طریق ایمیل info@synapsi.in اطلاع دهد.در این حالت، برگرداندن کالا پس از تائید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که سفارشات در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشند و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه ارسال شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
- لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بستهبندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
- در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود. توصیه میشود برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید.
اگر در اثر حملونقل، آسیبدیدگی ایجادشده باشد.
- آسیبدیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش سیناپسی اطلاع داده شود.
- با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حملونقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و سیناپسی در صورت تائید شرکت حملکننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به سیناپسی و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- کالای آسیبدیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورتجلسه رسمی شرکت حملکننده و برگ خرید به خدمات پس از فروش سیناپسی ارسال شود.
- درصورتیکه آسیب، در لحظه تحویل قابلمشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به سیناپسی بازگردانده شود.
برگشت کالا به سیناپسی
نحوه ارسال کالا
• لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از سیناپسی بازی تماس بگیرید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با واحد خدمات پس از فروش جداً خودداری کنید.
• برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
• فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
• برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای یادداشت فرمایید.
محاسبه هزینه ارسال
• اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیبدیدگی ظاهری، به تائید کارشناسان خدمات پس از فروش سیناپسی برسد، هزینههای ارسال به عهده فروشگاه سیناپسی خواهد بود
• در صورت انصراف از خرید، یا تائید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان سیناپسی، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
روند رسیدگی به درخواستها توسط خدمات پس از فروش
کارشناسان خدمات پس از فروش سیناپسی ایرادهای اعلامشده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان تائید شود، کالا تعویض خواهد شد. همچنین مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ سیناپسی بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را بهحساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، سیناپسی تفاوت را بهحساب مشتری واریز میکند.
در صورت نیاز به استرداد وجه، حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری مبلغ بهحساب مشتری واریز خواهد شد.