لگو «کشتی شبح دزدان دریایی کارائیب، پرنده هلندی» 13138

از {{model.count}}

Lego Mould King The Flying Dutchman 13138

  • تعداد قطعات: 3653 قطعه
  • رده سنی: 8 سال به بالا
  • جنس: پلاستیکی ایمن، تمیز و صاف ABS Acrylonitrile Butadiene Styrene
  • ابعاد جعبه محصول: 15.5 × 32.5 × 43.5 سانتیمتر
تعداد
نوع
10,900,000 تومان
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

لگو مولد کینگ مدل پرنده هلندی (Mould King The Flying Dutchman 13138) یک مجموعه ساختنی بزرگ و پیچیده با 3653 قطعه است که به شما امکان می‌دهد تا کشتی افسانه‌ای دزدان دریایی کارائیب را با جزئیات بی‌نظیر بازسازی کنید. این مجموعه شامل قطعاتی با کیفیت بالا است که برای ساختاردهی دقیق و نمایش واقع‌گرایانه اجزای مختلف کشتی، مانند عرشه، بادبان‌ها، و اسکلت کشتی طراحی شده‌اند. مناسب برای کلکسیونرها و علاقه‌مندان به دنیای دزدان دریایی، این لگو نه تنها یک ابزار سرگرم‌کننده، بلکه یک چالش ساختنی هیجان‌انگیز برای تقویت خلاقیت و مهارت‌های فنی نیز محسوب می‌شود.

لگو شبح کشتی دزدان دریایی کارائیب پرنده هلندی

این لگو با 3653 قطعه طراحی شده است که شامل تمام جزئیات مورد نیاز برای بازسازی دقیق کشتی معروف دزدان دریایی کارائیب است. طراحی پیشرفته و جزئیات دقیق در این مجموعه به کار رفته است تا تجربه ساخت و بازی را برای کودکان و بزرگسالان به یادماندنی کند.

جزئیات قطعات و طراحی

این مجموعه شامل قطعات کوچک و متنوعی است که هر کدام از آنها بخشی از طراحی دقیق کشتی «پرنده هلندی» را تشکیل می‌دهد. از بادبان‌ها تا پایه‌های کشتی، همه چیز به طور دقیق و واقع‌گرایانه طراحی شده است.

قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد

لگو مولد کینگ شبح کشتی دزدان دریایی کارائیب به علاقه‌مندان به دنیای دزدان دریایی این امکان را می‌دهد که کشتی افسانه‌ای را به شکلی بی‌نظیر بسازند و آن را در کلکسیون خود نگه دارند. این مجموعه نه تنها برای بازی و سرگرمی بلکه برای نمایش نیز بسیار مناسب است.

مزایای آموزشی و سرگرمی

ساخت این مجموعه به تقویت مهارت‌های دست‌ورزی، حل مسئله و خلاقیت کمک می‌کند. مناسب برای نوجوانان و بزرگسالان، این لگو می‌تواند به عنوان یک فعالیت گروهی و خانوادگی استفاده شود.

 داستان افسانه‌ای پرنده هلندی

افسانه «پرنده هلندی» به یک کشتی تجاری به نام De Kroonvogel اشاره دارد که بین جاوه و آمستردام در قرن 17 میلادی تردد می‌کرد. کاپیتان این کشتی، هندریک ون در دکن، که به ایمنی کشتی و خدمه توجهی نمی‌کرد، با یک شخصیت مرموز پیمان بست و روح خود را در ازای مهارت‌های فوق‌العاده دریانوردی به او فروخت. پس از 7 سال، شیطان برای مطالبه روح او بازگشت و از آن زمان کشتی و کاپیتان محکوم شدند که در آب‌های هفت دریا بدون هرگز پهلو گرفتن سرگردان بمانند.

ملوانان کشتی پرنده هلندی را با بادبان‌های کامل که به تکه‌های مه شباهت دارد، مشاهده کرده‌اند. درحالی‌که کاپیتان بر روی عرشه ایستاده و یک کتیبه در دست دارد که حاوی پیمان او با شیطان است. تاکنون هیچ‌کس جرأت نکرده است این کتیبه را از او بگیرد. داستان این کشتی و کاپیتان به سرعت در میان ملوانان پخش شد و نماد شوم آن به یکی از افسانه‌های ترسناک دریانوردی تبدیل شد.

یادداشت‌های تاریخی

در سال 1881، جورج پنجم بریتانیا در دفترچه خاطرات خود به مشاهده این کشتی شبح‌وار در سواحل آفریقا اشاره می‌کند. او توصیف می‌کند که کشتی با نوری سرخ‌رنگ در حال حرکت بود و باعث وحشت خدمه کشتی او شد.

تعداد قطعات
3653 قطعه
رده سنی
8 سال به بالا
جنس
پلاستیکی ایمن، تمیز و صاف
ABS Acrylonitrile Butadiene Styrene
ابعاد جعبه محصول
15.5 × 32.5 × 43.5 سانتیمتر
ابعاد محصول چیده شده
60 × 15 × 85 سانتیمتر
شماره مدل
13138
⁦⁩کشور تولید کننده
چین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...