بازی فکری «راز جنگل»

از {{model.count}}

Enchanted Forest

  • رده سنی: مناسب برای بازیکنان بالای 6 سال
  • زمان بازی: حدود 45 الی 60 دقیقه
  • سبک بازی: حافظه، خانوادگی
  • تولید کننده: فکر آذین
تعداد
نوع
180,000
153,000 تومان
تخفیف
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

بازی فکری «راز جنگل»، از قدیمی ترین بازی ها می توان از راز حنگل نام برد. بازی نوستالژی که می تواند در هر خانواده باشد. این بازی در  گروه 2 نفره و بیشتر در گروه سنی 6  سال به بالا است. روند بازی قابل پیش بینی نیست. بنابراین بازی جذابی است.

رده سنی
مناسب برای بازیکنان بالای 6 سال
زمان بازی
حدود 45 الی 60 دقیقه
سبک بازی
حافظه، خانوادگی
تولید کننده
فکر آذین

داستان بازی راز جنگل: روزی روزگاری حکمران محبوبی در کنار یک جنگل  اسرار‌آمیز در قلعه‌ای حکمرانی می‌کرد. قوانینی که او وضع کرده‌بود، چنان   درست و عاقلانه بود که باعث شده‌بود همه او را بسیار دوست بدارند. سال‌ها   گذشت و حکمران بتدریج پیر شد و نگران اینکه چه کسی باید بعد از او بر این   سرزمین بدرستی حکومت کند، از طرفی به او بار‌ها خبر رسیده‌بود که در جنگل اسرار‌آمیز گنجینه‌های عجیب و غریب پنهان شده‌است. از آنجا که حکمران دوست   داشت فرد لایقی را پس از خود برگزیند، تصمیم گرفت کسی را که بتواند با   فراست و تیزهوشی، سه تا از این گنجینه‌ها را بیابد، جانشین خود کند. بنابراین بر‌اساس این فکر، جارچیانی را به سر‌تا‌سر سرزمین خود روانه کرد   تا به همه تصمیم خود را اعلام کند.

در داستان دومی که برای این بازی در نظر  گرفته شده است، جنگل‌بان دانایی وجود دارد که قصد دارد با کمک گرفتن از  اهالی روستای نزدیک، به دنبال حیوانات اسرار آمیز جنگل بگردد و آنها را  پیدا کند. بازیکنان نیز در این داستان به جای گنج که در روش قبلی بیان شده  بود باید به دنبال حیوانات جنگل بگردند.

در بازی دوم نیز مخفیگاه های مخصوصی برای  حیوانات در جنگل و توسط جنگلبان دانا ساخته شده اند. شما باید حداقل سه  مخفیگاه را پیدا کنید و با به خاطر سپردن محل دقیق آن ها به سمت جنگلبان  دانا حرکت کنید و در نهایت در صورت صحت اطلاعات به دست آمده پیروز بازی  خواهید بود.

 بقیه‌ی داستان را بازیکنان بازی می‌کنند. آنها در جستجوی گنجینه‌ها به جنگل اسرار‌آمیز خواهند‌رفت. وظیفه‌ی آنها یافتن گنجینه و  سپس  آمدن به قلعه و فاش کردن محل مخفیگاه است. بازیکنی که بدرستی سه تا از   گنجینه‌ها را بیابد برنده بازی است. وسائل بازی: تعدادی درخت، تعدادی  پولک  تصاویر گنج‌ها، تعدادی کارت گنج، ۴ عدد مهره‌ی آدمک، ۲ عدد تاس،  صفحه‌ی  بازی و دستور بازی. جایزه : هر‌گاه تاس‌ها جفت بیاورید مثلا (۳و۳)،  اگر  بخواهید می‌توانید از «جایزه» استفاده کنید یعنی می‌توانید به تشخیص  خود از  یکی از امتیازات زیر بهره‌مند شوید.مهره‌ی خود را در کنار هر‌یک از   خانه‌های اشغال نشده در کنار یکی از درختان قرار داده و زیر درخت را نگاه   کنید. ۱- مهره‌ی خود را به سمت قلعه‌ی برده روی خانه‌ای که با ستاره مشخص   شده (بعد از پل سنگی) بنشانید یا اگر قبلا مهره‌ی شما از این پل گذشته،   آن‌را درست روی خانه‌ی کلید بنشانید و محل مخفیگاه گنج را اعلام نمائید.  ۲-  کارت گنج را که در حیاط قلعه به نمایش گذاشته‌ شده با کارت‌های دیگر بُر بزنید و کارت روئی را برگردانید. اگر مجدداً همان کارت قبلی آمد، باید با همان کارت بازی را ادامه دهید. چند نکته مهم: حین تجسّس برای یافتن  گنجینه‌ها از حرکات دیگر بازیکنان غافل نشوید، چنانچه فکر می‌کنید آنها از  مخفیگاه گنج مطلع شده‌اند، اجازه ندهید به راحتی به قلعه برسند. ضمناً  سعی  کنید محل هر گنجینه را بخاطر بسپارید چرا که در مراحل بعدی بازی ممکن  است  از آن استفاده کنید. در حین بازی هیچ بازیکنی محل هیچ‌یک از درخت‌ها  را  تغییر نمی‌دهد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...