فیگور «کراش بندیکوت خندان»

از {{model.count}}

Smiling Crash Bandicoot Figure

  • ارتفاع: حدود 15 سانتیمتر
  • بسته بندی: بدون جعبه
  • جنس: PVC پلیمر
  • رده سنی: نوجوان و بزرگسال
تعداد
نوع
425,000 تومان
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

 فیگور «Crash Bandicoot کراش باندیکوت» ، یک فیگور از جنس پی وی سی، برای طرفداران فیگور «کراش»، این فیگور اسباب‌ بازی، ظاهری زنده دارد و با زیبایی خود، انتخاب خوبی برای ارائه و هدیه دادن به کودکان و نوجوانان و دوستداران «کراش» است. این فیگور اسباب‌ بازی با طراحی زیبا و ساختاری خوب و عالی، مقاوم در برابر سایش، سقوط و رنگ پریدگی است و برای مدت طولانی قابل استفاده است.

ارتفاع
حدود 15 سانتیمتر
بسته بندی
بدون جعبه
جنس
PVC پلیمر
رده سنی
نوجوان و بزرگسال
قابلیت
ثابت پایه دار
⁦⁩کشور تولید کننده
چین

فیگور یا پیکره، یک عروسک با شخصیت قابل تنظیم است که معمولاً از  پلاستیک ساخته  می‌شود و اغلب بر اساس شخصیت‌های یک فیلم، کتاب طنز، نظامی،  بازی ویدیویی  یا برنامه تلویزیونی ساخته می‌شود. فیگورها برخلاف عموم  عروسک‌ها بیشتر  مورد استقبال پسربچه‌ها و بزرگسالان قرار می‌گیرند.

 اصطلاح  «اکشن  فیگور» برای اولین بار توسط  Hasbro در سال ۱۹۶۴ ابداع شد تا چهره  جو را  برای کودکانی، خصوصاً پسرانی که  با عروسک بازی نمی‌کردند، گزینه ای  برای  خرید قرار دهد. عروسک اصطلاحی است  که در درجه اول به عنوان اسباب  بازی  دختران بشمار می‌رود، از این رو تغییر  اسم و صفت کمک بزرگی برای  ورود به  بازار جدید بود.

 تنوع فیگورها به قدری زیاد است که دیگر   برای داشتن  یکی از آن‌ها مسئله‌ی جنسیت دختر و پسر مطرح نیست. فیگورها   ابعاد مختلفی  دارند و به دو دسته ثابت یا مفصلی طبقه بندی می شوند.  همچنین  برای سن و  سال خاصی ساخته نمی‌شوند و می‌توان آن‌ها را هم نوعی  اسباب‌بازی برای  کودکان به حساب آورد و هم به عنوان یک استند دکوری روی  میز یا کتابخانه  برای دکور اتاق یا آرشیو کلکسیون بزرگسالان استفاده کرد.

 بازی  با  فیگور ها معمولا جذابیت زیادی  برای کودکان و نوجوانان و حتی جوانان  دارد.  آنها را به دنیای خیال برده و با داستان سازی در ذهنشان مهارتهای  ذهنی  متنوعی را در خود تقویت می کنند و با قرارگرفتن در نقش قهرمانان  داستانها  عزت نفس و حس خوبشان نسبت به خودشان تقویت می گردد.

کراش باندیکوت (به انگلیسی: Crash Bandicoot) (به اختصار کراش) یک شخصیت بازی‌های رایانه‌ای و اولین و مهم‌ترین شخصیت سری بازی‌های کراش باندیکوت است. در این سری بازی‌ها کراش یک باندیکوت است که با دستکاری ژنتیکی توسط دکتر نئو کورتکس ساخته شده‌است و سعی می‌کند که در سه جزیرهٔ متوالی در جنوب شرقی استرالیا  زندگی آرامی داشته باشد. در تمامی شماره‌های سری آرامش او توسط دشمن کینه  جو و همچنین خالق او دکتر نئو کورتکس به هم می‌خورد و کرش درتلاش است تا او  را شکست داده تا زندگی اش به حالت عادی بازگردد. همچنین او همواره به  همراه هم پیمانان خود یعنی خواهرش کوکو باندیکوت و دوستش کرانچ باندیکوت و محافظ باستانی جزیره یعنی آکو آکو است.

سازندگان کراش اندی گاوین و جیسون رابین هستند و طراحی اولیه او توسط چارلز زمبیلاس انجام گرفته‌است. کراش برای شرکت سونی حکم یک کاراکتر رقیب را در برابر ماریوی شرکت نینتندو و سونیک شرکت سگا داشت. از زمانی حق نشر بازی به شرکت رادیکال اینترتینمنت رسید آنها مجدداً او را طراحی کردند و تغییراتی در حرکات و ظاهر او ایجاد کردند که بسیاری از این تغییرات مورد نکوهش قرار گرفت.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...