فیگور انیمه ناروتو «ساسُکه اوچیها»

از {{model.count}}

Anime Manga Naruto Grandista Uchiha Sasuke Figure

  • ارتفاع: حدود 20 سانتیمتر
  • جنس: PVC پلیمر
  • رده سنی: نوجوانان و بزرگسالان
  • قابلیت: ثابت همراه با پایه
تعداد
نوع
395,000 تومان
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

مدل اسباب بازی کلکسیونی عروسک از سری شخصیت های ناروتو «ساسوکه اوچیها همراه با شمشیر»، یک فیگور از شخصیت های ناروتو از جنس پی وی سی، برای طرفداران فیگور «ساسوکه اوچیها»، این فیگور اسباب‌ بازی، ظاهری زنده دارد و با زیبایی خود، انتخاب خوبی برای ارائه و هدیه دادن به کودکان و نوجوانان و دوستداران «ساسوکه اوچیها» است. این فیگور اسباب‌ بازی با طراحی زیبا و ساختاری خوب و عالی، مقاوم در برابر سایش، سقوط و رنگ پریدگی است و برای مدت طولانی قابل استفاده است. بازی با فیگور ها معمولا جذابیت زیادی برای کودکان و نوجوانان و حتی جوانان دارد. آنها را به دنیای خیال برده و با داستان سازی در ذهنشان مهارتهای ذهنی متنوعی را در خود تقویت می کنند و با قرارگرفتن در نقش قهرمانان داستانها عزت نفس و حس خوبشان نسبت به خودشان تقویت می گردد.

ارتفاع
حدود 20 سانتیمتر
جنس
PVC پلیمر
رده سنی
نوجوانان و بزرگسالان
قابلیت
ثابت همراه با پایه
بسته بندی
بدون جعبه سلفونی
وزن
حدود 250 گرم

فیگور یک عروسک با شخصیت قابل تنظیم است که معمولاً از پلاستیک ساخته  می‌شود و اغلب بر اساس شخصیت‌های یک فیلم، کتاب طنز، نظامی، بازی ویدیویی  یا برنامه تلویزیونی ساخته می‌شود. فیگورها برخلاف عموم عروسک‌ها بیشتر  مورد استقبال پسربچه‌ها و بزرگسالان قرار می‌گیرند.

 اصطلاح «اکشن  فیگور» برای اولین بار توسط  Hasbro در سال ۱۹۶۴ ابداع شد تا چهره جو را  برای کودکانی، خصوصاً پسرانی که  با عروسک بازی نمی‌کردند، گزینه ای برای  خرید قرار دهد. عروسک اصطلاحی است  که در درجه اول به عنوان اسباب بازی  دختران بشمار می‌رود، از این رو تغییر  اسم و صفت کمک بزرگی برای ورود به  بازار جدید بود.

 تنوع فیگورها به قدری زیاد است که دیگر  برای داشتن  یکی از آن‌ها مسئله‌ی جنسیت دختر و پسر مطرح نیست. فیگورها  ابعاد مختلفی  دارند و به دو دسته ثابت یا مفصلی طبقه بندی می شوند. همچنین  برای سن و  سال خاصی ساخته نمی‌شوند و می‌توان آن‌ها را هم نوعی اسباب‌بازی برای  کودکان به حساب آورد و هم به عنوان یک استند دکوری روی میز یا کتابخانه  برای دکور اتاق یا آرشیو کلکسیون بزرگسالان استفاده کرد.

 بازی با  فیگور ها معمولا جذابیت زیادی  برای کودکان و نوجوانان و حتی جوانان دارد.  آنها را به دنیای خیال برده و با داستان سازی در ذهنشان مهارتهای ذهنی  متنوعی را در خود تقویت می کنند و با قرارگرفتن در نقش قهرمانان داستانها  عزت نفس و حس خوبشان نسبت به خودشان تقویت می گردد.

ساسکه اوچیها (به ژاپنی: うちはサスケ Uchiha Sasuke) یک شخصیت خیالی در مجموعه مانگا و انیمه ناروتو است که توسط ماساشی کیشیموتو خلق شده‌است. او تنها بازمانده خاندان اوچیها است و درآغاز داستان عضو تیم ۷ و شاگرد کاکاشی هاتاکه می‌شود، که در زمان عضویتش شامل خودش، (ناروتو اوزوماکی و ساکورا هارونو)می‌شد. ساسکه بعداً گروه را ترک می‌کند و تبدیل به یک میسینگ نین (نینجای فراری) می‌شود.

مشخصات

ساسکه پنجمین شخصیت در انیمه ناروتو است. کیشیموتو در مصاحبه‌ای با شونن جامپ آمریکا افشا کرد که هرگز  نمی‌خواسته‌است شخصیت ساسکه را خلق کند. او بعد از مشاوره با ویراستار خود  به این نتیجه می‌رسد که شخصیت مقابل ناروتو اوزوماکی را خلق کند که در  نهایت منجر به ساخت شخصیت ساسکه می‌شود. در طرح اصلی، شخصیت ساسکه تند و  پرخاشگر است و به دیگران بی‌اهمیتی می‌کند. کیشیموتو توضیح می‌دهد که خلق  شخصیت ساسکه سخت‌ترین کار برای او بوده‌است.

زندگی

ساسکه پسر کوچک فوگاکو اوچیها سردسته خاندان اوچیها و همسرش میکوتو اوچیها بود، سال‌های اولیه زندگی ساسکه زیر سایه برادر بزرگ‌ترش ایتاچی اوچیها می‌گذرد، که زمان ثابت می‌کند او نینجای با استعدادی است، به خاطر  موفقیت‌های ایتاچی، خاندان اوچیها او را به عنوان آینده خاندان نگاه  می‌کنند. بزرگ‌ترین پیشنهاد کننده این عقیده، پدر ساسکه، فوگاکا اوچیها  است. با توجه به این دیدگاه ساسکه آنچه را برای اثبات خود در خانواده لازم  است را انجام می‌دهد، البته هیچ کاری او را در این مرحله موفق نمی‌کند.  ایتاچی که از این تلاش ساسکه آگاه است سعی می‌کند تا توجه پدر را به او جلب  کند، حتی پیشنهاد می‌کند که شماری از توانایی نینجاها را به او آموزش دهد.  اگرچه ایتاچی موفق می‌شود که فوگاکو زمان بیشتری را با ساسکه بگذراند اما  بیشتر آن زمان نیز به ایتاچی اختصاص می‌یابد و به هر حال ایتاچی هرگز مطابق  قول خود به ساسکه آموزش نمی‌دهد.

با گذشت زمان اعتبار ایتاچی در خاندان شروع به نابودی می‌کند و  شایستگی او زیر سؤال می‌رود. در این زمان ایتاچی رابطه‌ای رقابتی را با  ساسکه آغاز می‌کند و به ساسکه حمله می‌کند تا بر او فائق آید. به خاطر  تغییر شخصیت ایتاچی، فوگاکو علاقه بیشتری برای پیشرفت ساسکه پیدا می‌کند و  تکنیک گلوله آتشین بزرگ را در مدت زمانی کمتر از آنچه ایتاچی یادگرفته بود  به او می‌آموزد، که باعث بهبود وضعیت او در خانواده می‌شود. فوکاگو آشکارا  ساسکه را تشویق می‌کند که جاپای ایتاچی نگذارد، به این ترتیب نابغه سابق  خاندان اعتماد پدر را از دست می‌دهد.

بعد از این که ساسکه میل و اشتیاق پدر به خود را کسب می‌کند، در شبی  که به خانه دیر برمی‌گردد، با قتل‌عام اعضای خانواده خود مواجه می‌شود.  بعد از اینکه ایتاچی را بالای سر پدر و مادرش می‌بیند متوجه می‌شود که او  عامل اصلی مرگ والدینش است. ایتاچی به ساسکه می‌گوید که ارزش کشتن ندارد و  سپس در سیاهی شب ناپدید می‌شود. از آن پس ساسکه مانند یک یتیم زندگی  می‌کند، در حسرت والدین از دست رفته اش. بعد از نابودی خانواده تنها هدف  ساسکه نفرت… که به هر نحو ممکن قدرتی به دست بیاورد تا برای انتقام ایتاچی  را بکشد. در آخر انیمیشن ناروتو شیپودن او به خانه خود بازمی‌گردد و با ساکورا هارونو ازدواج می‌کند و صاحب دختری به نام سارادا اوچیها می‌شود

شخصیت

در  ابتدای مجموعه آرزوی ساسکه قویتر شدن است که عامل غلبه در روابط با دیگران  و پیروزی بر آن‌هاست. به این خاطر او در ابتدا نسبت به مفاهیم اجتماعی  بودن در کنار هم تیمی‌هایش و دخترانی که سعی در جلب مهر او دارند بی‌تفاوت  است. از این رو ساسکه برای خوب انجام دادن مأمورت‌ها علاقه‌ای به کار با  ناروتو یا ساکورا ندارد و فکر می‌کند او بسیار با استعدادتر از آن‌هاست که  بخواهد با آن‌ها کار کند و کار با آن‌ها تنها او را ضعیف تر می‌کند. اگرچه،  بعد از سه مأموریت ساسکه تلاش می‌کند که به خود بفهماند این برداشت‌ها  نادرست هستند: ساکورا منبع بزرگی از اطلاعات است و ناروتو یک دوست مؤثر و  مشوق قوی تر شدن است. در نتیجه این الهامات ساسکه تلاش می‌کند که اهمیت  بیشتری را از اولین ملاقاتش به هم تیمی‌هایش بدهد. در حالی که تلاش می‌کند  این الهامات را رد کند، علاقه او برای به خطر انداختن زندگی اش برای کمک به  آن‌ها به حدی که حتی شانسی برای انتقام از ایتاچی باقی نماند کم‌کم ظهور  می‌یابد.

در طول دومین مرحله امتحان چونین اوروچیمارو با دیدن  برتری زندگی هم تیمی‌ها برای ساسکه متوجه این تغییر آرمان‌ها می‌شود.  اوروچیمارو که به هوس ساسکه برای انتقام نیاز دارد، داغ نفرین آسمانی را بر  او می‌زند تا او با چشیدن طعم قدرت او را به راه انتقام بازگرداند. اگرچه  کاکاشی آنچه را برای ضعیف کردن نفرین لازم است انجام می‌دهد، نشان را کم  اثر می‌کند و مفهوم صحیح قدرت را به او نشان می‌دهد اما ساسکه تلاش می‌کند  قدرت‌هایی که به او نشان می‌دهد را بفهمد. برای آزمایش قدرت جدید ساسکه  تلاش می‌کند تا رقیبی جدید را بیابد که با او مبارزه کند، با این باور که  هر پیروزی که به دست می‌آورد او را به قدرت بیشتر رهنمون می‌کند. به هر حال  ناروتو که ساسکه او را شخصی با مهارت‌های اندک می‌داند برتری خود در  توانایی‌ها را بر او ادامه می‌دهد و این باعث ایجاد حسادت در ساسکه می‌شود.

سرانجام ساسکه تصمیم می‌گیرد که کونوها را ترک کند و به دنبال  اوروچیمارو برود تا قدرت بیشتری کسب کند. ناروتو برای متوقف کردن ساسکه  فرستاده می‌شود تا مانع خروج او از کشور شود، در نهایت او را می‌گیرد و به  او التماس می‌کند که نرود. ساسکه باور دارد که ناروتو صمیمی‌ترین دوست اوست  ولی در عوض تصمیم می‌گیرد که آخرین نصیحت ایتاچی را اجرا کند: برای دست  یابی به Mangekyo Sharingan (مانگکیو شارینگان)  که به نظر قدرت نهایی خاندان اوچیهاست بهترین دوستت باید کشته شود،  بنابراین ساسکه تلاش می‌کند تا ناروتو را بکشد. ناروتو نمی‌خواهد ساسکه  برود برای همین با همان اشتیاق با ساسکه می‌جنگد تا او را شکست داده و به  خانه برگرداند. جنگ این گونه است که ساسکه در ابتدا با تکنیک چیدوری به  ناروتو حمله می‌کند در حالی که ناروتو با راسنگان خود نمی‌تواند ساسکه را  بزند و تنها هدبند او را خراش می‌دهد (به دنبال این حرف ساسکه که او حتی  نمی‌تواند هدبند او را بخراشد). در هنگامی که ناروتو بی‌حال به زمین  می‌افتد ساسکه تصمیم می‌گیرد او را بکشد اما می‌فهمد این همان چیزی است که  ایتاچی می‌خواهد و این گونه از کشتن ناروتو صرف نظر می‌کند. سپس به سمت  اوروچیمارو می‌رود تا آنچه از قدرت لازم است که به دست بیاورد حاصل کند. در بخش دوم نیز شاهد تغییر شخصیت او می‌شویم و به خود قول می‌دهد تا وقتی  که برادرش را نکشته، نمی‌رود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...