مدل اسباب بازی کلکسیونی از سری شخصیت های خدای جنگ «کریتوس»، از جنس پی وی سی، برای طرفداران فیگور «کریتوس»، این فیگور اسباب بازی، ظاهری زنده دارد و با زیبایی خود، انتخاب خوبی برای ارائه و هدیه دادن به کودکان و نوجوانان و دوستداران «کریتوس» است. این فیگور اسباب بازی با طراحی زیبا و ساختاری خوب و عالی، مقاوم در برابر سایش، سقوط و رنگ پریدگی است و برای مدت طولانی قابل استفاده است. بازی با فیگور ها معمولا جذابیت زیادی برای کودکان و نوجوانان و حتی جوانان دارد. آنها را به دنیای خیال برده و با داستان سازی در ذهنشان مهارتهای ذهنی متنوعی را در خود تقویت می کنند و با قرارگرفتن در نقش قهرمانان داستانها عزت نفس و حس خوبشان نسبت به خودشان تقویت می گردد.
از بازی ویدیویی آینده سونی God of War! پس از گذشت یک دهه از پرفروشترین بازیهای God of War، این شروع جدیدی برای کریتوس است. کریتوس انتقامش از خدایان المپوس که خیلی پشت سر او بود، اکنون به عنوان یک مرد در سرزمین خدایان نورس و هیولاها زندگی می کند. در این دنیای خشن و نابخشودنی است که او باید برای زنده ماندن بجنگد - و به پسرش بیاموزد که همین کار را انجام دهد.
این اکشن فیگور در مقیاس 7 اینچی دارای 36 نقطه مفصل بندی و یک مجسمه فوق العاده با جزئیات است. کریتوس با تبر لویاتان، خنجر و لوازم جانبی سپر عرضه می شود. بسته بندی جعبه پنجره.
کریتوس (انگلیسی: Kratos) شخصیتی خیالی، و قهرمان اصلی در مجموعه خدای جنگ از استودیو سنتا مونیکا است که بر پایه اساطیر یونانی و بعدها اساطیر اسکاندیناوی ساخته شدهاست. کریتوس همچنین به نام «شبح اسپارتا» شناخته میشود و نخستینبار در سال ۲۰۰۵ در بازی ویدیویی خدای جنگ حضور یافت که منجر به ساخت هشت بازی دیگر با این شخصیت به عنوان قهرمان داستان شد. کریتوس همچنین به عنوان قهرمان اصلی داستانهای کمیک در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۸ و همچنین فرنچایز سه رمان که اتفاقات سه بازی را بازگو میکند، حضور یافتهاست. صداگذاری این شخصیت از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ بر عهدهٔ ترنس سی کارسون بوده است، و کریستوفر جاج این نقش را در دنبالهٔ بازی در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ به عهده گرفت.
فیگور یک عروسک با شخصیت قابل تنظیم است که معمولاً از پلاستیک ساخته میشود و اغلب بر اساس شخصیتهای یک فیلم، کتاب طنز، نظامی، بازی ویدیویی یا برنامه تلویزیونی ساخته میشود. فیگورها برخلاف عموم عروسکها بیشتر مورد استقبال پسربچهها و بزرگسالان قرار میگیرند.
اصطلاح «اکشن فیگور» برای اولین بار توسط Hasbro در سال ۱۹۶۴ ابداع شد تا چهره جو را برای کودکانی، خصوصاً پسرانی که با عروسک بازی نمیکردند، گزینه ای برای خرید قرار دهد. عروسک اصطلاحی است که در درجه اول به عنوان اسباب بازی دختران بشمار میرود، از این رو تغییر اسم و صفت کمک بزرگی برای ورود به بازار جدید بود.
تنوع فیگورها به قدری زیاد است که دیگر برای داشتن یکی از آنها مسئلهی جنسیت دختر و پسر مطرح نیست. فیگورها ابعاد مختلفی دارند و به دو دسته ثابت یا مفصلی طبقه بندی می شوند. همچنین برای سن و سال خاصی ساخته نمیشوند و میتوان آنها را هم نوعی اسباببازی برای کودکان به حساب آورد و هم به عنوان یک استند دکوری روی میز یا کتابخانه برای دکور اتاق یا آرشیو کلکسیون بزرگسالان استفاده کرد.
بازی با فیگور ها معمولا جذابیت زیادی برای کودکان و نوجوانان و حتی جوانان دارد. آنها را به دنیای خیال برده و با داستان سازی در ذهنشان مهارتهای ذهنی متنوعی را در خود تقویت می کنند و با قرارگرفتن در نقش قهرمانان داستانها عزت نفس و حس خوبشان نسبت به خودشان تقویت می گردد.
دیدگاه خود را بنویسید