بازی معمایی «پرونده شرلوک هلمز، سلطان مهمات»

از {{model.count}}

The case of Sherlock Holmes, King of weapons Secret Games

  • رده سنی: 14 سال به بالا
  • تعداد بازیکنان: 1 تا 8 نفر
  • زمان بازی: 90 تا 120 دقیقه
  • ابعاد محصول: 0.5 × 23 × 30 سانتیمتر
تعداد
نوع
120,000 تومان
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

 بازی معمایی - مشارکتی چارپایه «پرونده معمایی شرلوک هلمز کارآگاه مشاور، سلطان مهمات» مدیر بزرگترین اسلح سازی انگلستان به قتل رسید. کرت‌نی آلن، رئیس شرکت فروش سلاح و مهمات، به ضرب گلوله‌ای پشت دفتر کارش  در نهم مارس حوالی ساعت ۷ شب کشته شده. پاسبان کشیک جسد خون‌آلود او را  پیدا کرده است. اسکاتلندیارد این جرم را «قتل به خاطر سرقت به دست سارق یا  سارقان ناشناس» تشخیص داده است. تنها به این علت که کیف پول مقتول خالی در  کنار جسد رها شده بوده و ساعت طلای قربانی به زنجیرش نبوده است.آیا ماجرا به همین سادگی بوده است؟

رده سنی
14 سال به بالا
تعداد بازیکنان
1 تا 8 نفر
زمان بازی
90 تا 120 دقیقه
ابعاد محصول
0.5 × 23 × 30 سانتیمتر
تولید کننده
چارپایه و فربود انگاره

قصه‌ی بازی
به خیابان‌های لندن در عصر ملکه ویکتوریا خوش آمدید. تو،  بازیکن این بازی یکی از افراد ارتش نامنظم شرلوک هلمز بزرگ در خیابان بیکر  هستی. اینجایی تا سرپرستی و هدایت گروه تحقیقات جنایی را به دست بگیری.
در این بازی دو پرونده‌ی اسرارآمیز برای گره‌گشایی و پیدا کردن سرنخ‌ها در برابر تو قرار می‌گیرد.
در این راه، فهرستی از خبرچین‌های خبره و منابع خبری کاربلد به تو کمک خواهند کرد.
با  قوه تخیل، قدم به خیابان‌های لندن می‌گذاری تا سرنخ‌هایی بیابی که به تو  در حل اسرار هر پرونده کمک می‌کنند و به پرسش‌های مربوط به هر پرونده پاسخ  مناسب و درخوری می‌دهند.
امیدوارم هوشمندانه عمل کنی و تحقیقات را طوری  پیش ببری که در پایان بازی جلوی شرلوک هلمز بزرگ شرمنده نشوی. می‌توانی از  استاد جلو بزنی؟ این گوی و این میدان!  
 
شیوه‌ی بازی
نقشه‌ی لندن، دفترچه‌ی راهنمای شهر لندن، منابع خبری، روزنامه‌ها اطلاعات لازم را در اختیار تو قرار می‌دهند.
این  بازی درواقع یک قصه‌ی معمایی‌ست. پس از باز کردن هر پرونده، با داستانی  پرجزئیات روبرو می‌شوی که تو را در جریان اتفاقات پیش‌آمده قرار می‌دهد.  حالا که اطلاعات بیشتری از پرونده به دست آورده‌ای، باید دست به انتخاب  بزنی و به جست و جوی سرنخ‌ها بلند شوی. برای شروع میتوانی به خانه‌ی شرلوک  هلمز سر بزنی و از او مشورت بخواهی. برای این کار نام «شرلوک هلمز» را در  دفترچه‌ی راهنمای لندن جست و جو کن تا محل خانه‌اش را بیابی. سپس محل خانه  را در نقشه پیدا کن و به فصل مربوط به خانه‌ی شرلوک هلمز در پرونده رجوع  کن. داستان را بخوان و از جزئیات جدید اگاه شو. حالا که اطلاعات بیشتری  داری، تصمیم‌های بعدی را هوشمندانه‌تر بگیر و به مکان‌های جدید سر بزن و به  صحبت افراد مختلف گوش بده و سرنخ‌های جدیدی به دست بیاور.

طراح بازی : گری گریدی - سوزان گولدبرگ - رینولد ادواردز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...