بازی فکری کارت شبهای مافیا 2 سناریو، شب های مافیا، مسابقه شهروند و مافیا، دارای 28 کارت می باشد (6 کارت مافیا، 14 کارت شهروند، 6 کارت خروج و 2 کارت تیک و ضربدر) مجموعه کارتها برای بازی 10 الی 20 نفر به همراه گرداننده به روش شبهای مافیا پلتفرم فیلیمو طراحی و تولید شده است ، قصد اولیه طراحی و تولید این محصول صرفا کمبود کارت کامل و مقرون به صرفه در بازار بود، در نتیجه پس از استقبال علاقه مندان و دریافت نظرات متعدد ، محصول جدید همراه با دو سناریو تولید گردید. جنس کارتها گلاسه 140 گرمی دورو چاپ با روکش سلفون مات بوده که مقاومت آنها را چند برابر می کند.
بازی فکری کارت شبهای مافیا با 28 کارت ویژه و دو سناریو هیجانانگیز "شبهای مافیا" و "مسابقه شهروند و مافیا"
یک تجربه تعاملی و استراتژیک برای گروههای 10 تا 20 نفره به همراه گرداننده است. این بازی بر اساس سناریوهای محبوب پلتفرم فیلیمو طراحی شده و با هدف رفع نیاز به کارتهای کامل و مقرونبهصرفه در بازار عرضه شد. پس از استقبال بینظیر علاقهمندان، نسخه جدید با دو سناریو متنوع و کارتهای با کیفیت بالاتر تولید گردید.
این بازی شامل 6 کارت مافیا، 14 کارت شهروند، 6 کارت خروج و 2 کارت تیک و ضربدر است. کارتها از جنس گلاسه 140 گرمی با روکش سلفون مات تولید شدهاند که دوام و کیفیت آنها را چند برابر میکند. در این بازی، بازیکنان فرصت دارند مهارتهایی مانند یادگیری خرد فردی و گروهی، تفکر نقاد، هماهنگی با تیم، متقاعدسازی، دفاع از حق، مقایسه، قضاوت، تحلیل و تفسیر، شنیدن فعال، صحبت در جمع و تشخیص درست را تمرین کنند.
اقلام همراه این محصول شامل 28 کارت بازی، شامل 6 کارت مافیا، 14 کارت شهروند، 6 کارت خروج و 2 کارت دوئل (تیک و ضربدر)، به همراه راهنمای بازی است.
نقشها در مسابقه شهروند و مافیا:
تیم مافیا:
- پدرخوانده: رهبر تیم مافیا که در هر شب شلیک میکند. استعلام او همواره منفی است و محقق نمیتواند او را از بازی خارج کند.
- ناتو/مذاکرهکننده: پس از خروج یکی از اعضای مافیا، میتواند یک شهروند را به تیم مافیا اضافه کند. اگر حدس او درست باشد، شهروند تحت هر شرایطی از مسابقه خارج میشود و در صورت اشتباه، هیچ اتفاقی نمیافتد. اگر تیم مافیا قصد مذاکره داشته باشد، در آن شب تیراندازی نمیکند.
- شیاد/جوکر: شیاد باید به دنبال کارآگاه بازی باشد. اگر شیاد به کارآگاه بزند، استعلام هر شخص برای کارآگاه برعکس میشود. شیاد هر شب میتواند به یک نفر بزند.
تیم شهروندی:
- محقق/فروشنده: هر شب میتواند خودش را به یک نفر گره بزند. اگر محقق شلیک شود و آن شخص شیاد یا ناتو باشد، هر دو از بازی خارج میشوند.
- رویینتن/جانسخت: در شب کشته نمیشود و مذاکره با او امکانپذیر است.
- بازپرس: یک بار در طول بازی میتواند دو نفر را به دفاعیه بیاورد. این دو نفر باید در دو دفاعیه سیثانیهای صحبت کنند. سپس بازپرس تصمیم میگیرد که آیا رایگیری میان این دو نفر انجام شود یا نه.
- پزشک: هر شب یک نفر را نجات میدهد و یک بار میتواند خودش را نجات دهد.
- کارآگاه: هر شب میتواند استعلام یک بازیکن را بگیرد. البته استعلام رئیس مافیا همیشه منفی است.
- شهروند ساده: وظیفه شناسایی و حذف اعضای مافیا در روزها را دارند.
توانایی سوداگری (یاکوزایی) تیم مافیا:تیم مافیا میتواند یک نفر از اعضای خود را فدا کند تا با یک شهروند ساده یا رویینتن مذاکره کند. اگر مذاکره موفق باشد، شهروند همان شب بیدار میشود و با تیم مافیا آشنا میشود. اگر فقط رئیس مافیا در بازی باشد، خودش را هم میتواند فدا کند.
نکات و قوانین بازی:
- اگر بازپرس در شب کشته شود، بازپرسی حتماً در روز انجام میشود.
- بازپرس میتواند هر شبی که بخواهد از توانایی خود استفاده کند.
- اگر یکی از دو نفری که بازپرس انتخاب کرده است، شات شده باشد، توانایی بازپرس برمیگردد.
- محقق اگر رئیس مافیا را انتخاب کرده باشد، از بازی خارج نمیشود.
- شیاد میتواند هر شب توانایی خود را روی یک نفر تکرار کند.
- در بازی 12 یا 13 نفره، یک مافیای ساده به بازی اضافه میشود.
- در بازی 13 نفره، امکان مذاکره با رویینتن وجود ندارد.
- در بازپرسی، هر شخص دو بار 30 ثانیه به صورت نامتوالی دفاع میکند.
- رئیس مافیا تنها زمانی میتواند خودش را یاکوزایی کند که تنها مانده باشد.
- در تعداد 12 یا 13 نفره، تک تیرانداز به بازی اضافه میشود.
- در 12 نفره، امکان سوداگری با رویینتن وجود دارد.
این محصول شامل 28 کارت است که نقشهای نامبرده را به همراه دو شهروند ساده در مجموع دارد و برای بازی 10 تا 20 نفر به همراه گرداننده مناسب است.
دیدگاه خود را بنویسید