بازی فکری «آزول3: اقامتگاه تابستانی»

از {{model.count}}

Azul Summer Pavilion

  • تعداد بازیکن: 2 تا 4 نفر
  • زمان بازی: 45 دقیقه
  • سن مناسب: +8 سال
  • پیچیدگی: متوسط
تعداد
نوع
615,000
522,750 تومان
تخفیف
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

در بازی فکری «آزول3: اقامتگاه تابستانی»، بازیکنان به پرتغال بر می گردند تا ماموریتی را به پایان برسانند. بازیکنان در نقش استاد کاران ماهری هستند که باید با بهترین مصالح ساخت و ساز را انجام دهند و با کمترین ضایعات کار را به پایان برسانند. هر بازیکن یک صفحه برای خود انتخاب می کند و کارگاه های کاشی سازی را به صورت دایره ای وسط میز بازی می چیند و با استفاده از کاشی های هایی که در کارگاه کاشی سازی قرار دارد ستاره های صفحه خود را کاشی کاری می کند. بازیکنی که بیش ترین امتیاز را داشته باشد برنده است. در صورت تساوی، پیروزی را باهم شریک می شوید.

تعداد بازیکن
2 تا 4 نفر
زمان بازی
45 دقیقه
سن مناسب
+8 سال
پیچیدگی
متوسط
تولید کننده
بازیمن

بازی ایرانی آزول 3 : اقامتگاه تابستانی (Azul Summer Pavilion)

همانطور که در دو نسخه قبلی آزول شاهد بودیم در آغاز قرن شانزدهم، پادشاه  مانوئل اول، بزرگترین صنعتگران پرتغال را مأمور ساختِ دو کاخ باشکوه کرد.  پس از تکمیل کاخ های “اِوُورا” و “سینترا”،  پادشاه به دنبال ساخت یک اقامتگاه ییلاقی تابستانی برای بزرگداشت  مشهورترین اعضای خانواده سلطنتی بود.برای این ساخت و ساز به دنبال با  استعدادترین صنعتگران دنیا بود که مهارت های آنها با شکوه و جلال خانواده  سلطنتی مطابقت داشته باشد. متأسفانه، پادشاه مانوئل اول قبل از شروع ساخت و  ساز درگذشت.

در  آزول: کاخ تابستانی ، بازیکنان برای انجام کاری که هرگز آغاز نشده بود به  پرتغال بازگشته اند. به عنوان یک استاد صنعتگر، باید از بهترین مواد برای  ساخت کاخ تابستانی استفاده کنید ضمن اینکه با دقت از هدر رفتن منابع  خودداری نمایید. فقط بهترین استادان لایق بزرگداشت خانواده سلطنتی پرتغال  می شوند.

این بازی شش دور به طول می انجامد و در هر دور بازیکنان  کاشی هایی را انتخاب کرده و در صفحه ی خود قرار می دهند تا امتیاز کسب  کنند. هر یک از شش رنگ کاشی در یکی از دورها خنثی است.

در شروع هر  دور ، به طور تصادفی کاشی هایی از کیسه بیرون بکشید تا هر یک از پنج ، هفت  یا نُه کارخانه را با چهار کاشی پر کنید. 10 کاشی هم برای پرکردن خانه های  وسط (منابع) از کیسه بیرون آورید. سپس بازیکنان به نوبت از کارخانه ها،  کاشی های مورد نیازشان را تامین می کنند. اگر کاشی خنثی مربوط به آن دور از  بازی نیز در آن کارخانه باشد باید یکی از آن رنگ کاشی را نیز بردارند.  کاشی هایی را که از آن کارخانه نمی خواهید به وسط میز انتقال دهید.

پس  از تمام شدن کاشی ها ، بازیکنان به نوبت کاشی هایشان را روی بورد های شخصی  خود قرار می دهند. هر بورد هفت ستاره را نشان می دهد که از شش کاشی تشکیل  شده است. خانه های دور هر ستاره عدد 1-6 را نشان می دهند که تعیین کننده  نحوه جاگذاری کاشی در آن خانه می باشند. 6 ستاره از کاشی های همرنگ تشکیل  شده اند و یک ستاره باید از ترکیب رنگ این 6 ستاره تشکیل شود.

اگر یک  ستون ، مجسمه یا پنجره روی بورد بازی خود را با کاشی کاملاً احاطه کنید،  یک جایزه فوری دریافت می کنید که شامل برداشتن 1تا3 کاشی از منابع مرکزی  است. این کاشی ها را در کنار بورد خود قرار دهید. در پایان دور، می توانید  حداکثر چهار کاشی را به دور بعدی منتقل کنید. سایر موارد را از بازی خارج  کرده و برای هر کاشی 1 امتیاز از دست بدهید.

بعد از شش دور ، برای هر  یک از هفت ستاره ای که کاملاً پر کرده اید ، امتیاز اضافی می گیرید. علاوه  بر این، اگر تمام 7 ستاره را پر کرده باشید امتیاز ویژه ای دریافت می کنید. برای هر کاشی باقی مانده ی استفاده نشده 1 امتیاز از دست می دهید. هر  کس بیشترین امتیاز را کسب کند، برنده می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...