بازی فکری «ردپا»

از {{model.count}}

Foot Print

  • تولید کننده: زینگو
  • تعداد نفرات: 2 تا 6 نفر
  • رده سنی: 10 سال به بالا
  • مدت زمان اجرا بازی: 30 دقیقه
تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
این محصول ناموجود می‌باشد مقایسه
کمی صبر کنید...

بازی فکری «ردپا»، یک بازی حافظه و سرعت‌عمل است که حال و هوایی هیجان‌انگیز و ترسناک دارد. گروهی همکلاسی در یک جنگل اردو برپا کرده‌اند که با شنیدن صداهای ترسناکی پا به فرار می‌گذارند. حالا بچه‌ها در جنگل سرگردان هستند و باید راه خروج و بقیه‌ی همکلاسی‌هایشان را پیدا کنند.

تولید کننده
زینگو
تعداد نفرات
2 تا 6 نفر
رده سنی
10 سال به بالا
مدت زمان اجرا بازی
30 دقیقه

 زینگو خوش ! تازه‌ترین عضو خانواده‌ی «خیلی سبز»!
راستش ما از همون اول، همیشه دوست داشتیم خوشحال باشیم و از زندگی لذت ببریم، درواقع دوست داریم همه آدما همینجوری باشن! واسه همین همیشه به این فکر می‌کردیم که چطوری می‌شه کاری کرد که آدما از لحظه هاشون لذت ببرن، دور هم کیف کنن، حس های جدید تجربه کنن، خودشون رو بهتر کشف کنن و البته همه این حس های خوب رو به همدیگه هم منتقل کنن! تا اینکه…
تا اینکه یادمون افتاد آررره… این که خیلی واضحه! ما باید بازی کنیم…! اصن باید بازی بسازیم و وسیله ی خوشحالی رو تولید کنیم! یه جورایی کارخونه ی خوشحالی باشیم، کارخونه ی بازی های باحال! زینگو!

نحوه‌ی آماده کردن بازی

بازیکنان ابتدا باید از بین زمینه‌ی آسان (16 خانه) و دشوار (36 خانه) یکی را انتخاب کنند. وسایل نجات و کارت‌های مربوط به زمینه و کارت‌های راهنمای بازی کنار زمینه قرار می‌گیرند. کارت نفر اول به بازیکن اول داده می‌شود و ساعت شنی و مهره‌ی شروع در اختیار بازیکن سمت چپی قرار می‌گیرد. کارت‌های زمینه بر زده می‌شوند و به هر بازیکن یک کارت داده می‌شود. هر بازیکن راهنمای بازیکن سمت راستی خود است و کارت خروج او را در دست دارد و طبق کارت او را برای پیدا کردن مسیر خروج راهنمایی میکند‌. با وارونه کردن ساعت شنی، هر بازیکن باید با توجه به نقطه‌ی شروع، مسیر بعدی را از بین جهت‌های ممکن حدس بزند. اگر حدس او با توجه به کارتی که در اختیار راهنماست درست باشد، با تایید راهنما مهره‌اش به جلو می‌رود. اگر بازیکن جهت غلطی را حدس زده باشد، مهره‌اش به خانه‌ی ابتدایی برمی‌گردد و باید با تکیه به حافظه دوباره مسیر را حدس بزند. اگر بازیکن با خانه‌ای مواجه شود که در آن تله وجود دارد، باید به ابتدای مسیر بازگردد و وسیله‌ی مورد نیاز را بردارد و یا دستورالعمل گفته شده را انجام دهد. با تمام شدن زمان ساعت شنی،‌ نوبت هر بازیکن به پایان می‌رسد و بازیکن باید تا رسیدن نوبتش مسیر صحیح را به خاطر بسپارد.  

پایان بازی

بازی زمانی که یکی از بازیکن‌ها بتواند در مدت زمان خودش یک بار بدون توقف تا نقطه ی پایان برسد، وارد مرحله‌ی آخر می‌شود. در این مرحله بازیکنان دیگر یک دور فرصت دارند تا راه خروج را پیدا کنند. اگر هیچ بازیکنی نتواند در این دور به خانه‌ی خروج برسد، بازیکن اول پیروز می‌َ‌شود. اگر بازیکن دیگری بتواند خودش را به نقطه‌ی پایان برساند، بازیکنان باقیمانده کارت‌های مسیرشان را با یکدیگر عوض می‌کنند و سپس فقط یک دور دیگر بازی می‌کنند؛ هرکس بتواند در این دور خانه‌های بیشتری جلو برود برنده‌ی بازی است.


اقلام همراهزمینه‌ی بازی دو رو، 50 کارت مسیر (۲۰ کارت ۴×۴ و ۳۰ کارت ۶×۶)، 3 کارت راهنما، کارت نفر اول، 3 وسیله‌ی نجات (استخوان، چاقو، جعبه‌ی کمک‌های اولیه)، مهره‌ی شروع، ساعت شنی، راهنمای بازی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...