بازی فکری «برخورد کیهانی»

از {{model.count}}

Cosmic Encounter

  • تعداد نفرات: 3 تا 6 نفر
  • مدت زمان اجرا بازی: 60 تا 120 دقیقه
  • رده سنی: 12 سال به بالا
  • پیچیدگی: نیمه سبک
تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
این محصول ناموجود می‌باشد مقایسه
کمی صبر کنید...

 در بازی فکری برخورد کیهانی cosmic encounter هر بازیکن، به هیات گونه‌ای منحصر به‌ فرداز بیگانگان درمی‌آید؛ گونه‌هایی که در جای‌جای کیهان، منظومه‌هایی خورشیدی را در اختیار خود گرفته‌اند. این بیگانگان، به دنبال سلطه بر کهکشان و استعمار سیاره‌های منظومه‌های دیگر هستند. نژادهای بیگانه، از قدرت‌هایی ویژه برخوردارند که بازیکنان را در معادلات سیاسی، اتحادها و تلاش برای تسخیر سیاره‌های جدید، یاری می‌کنند. برنده‌ی بازی، کسی است که پیش از دیگران، پنج مستعمره تشکیل دهد.

تعداد نفرات
3 تا 6 نفر
مدت زمان اجرا بازی
60 تا 120 دقیقه
رده سنی
12 سال به بالا
پیچیدگی
نیمه سبک
تولید کننده
گیم باز + ملون

یک امپراطوری کهکشانی بسازید....
در دورترین نقاط کهکشان، فرا زمینیان، بر سر کنترل و تسلط بر کهکشان با هم رقابت می‌کنند.
اتحادها و مذاکرات مدام از زمانی به زمان دیگر در حال تغییر است، در حالیکه وضعیت کهکشان‌ها هم در حال دگرگونی و تحول است.

"برخورد کیهانی"، بیش از آن‌که یک بازی رقابتی باشد، یک پارتی‌گیمِ  گروهی است با حضورِ بیگانه‌هایی شیرین‌عقل با قابلیت هایی افسارگسیخته!  حرفه‌ای‌ها و باتجربه‌ها معتقدند که تازه‌واردها باید منتظرِ نتایجی  شگفت‌آور باشند و باید به‌جای استراتژی‌های عددی، بر روی مذاکره و دیپلماسی  تمرکز کنند! اگر بازیکنان، با دانستنِ پس‌زمینه‌ی "بیگانه"ها و پذیرشِ  ذهنیتِ آن‌ها، نقش‌های خود را بر عُهده بگیرند، "برخورد کیهانی"، بازی‌ای  خواهد شد که در آن باختن به اندازه ی بردن لذت بخش است!

اجزاء بازی
1 کتابچه قوانین بازی
1 راهنمای شروع فوری!
1 "وارپ" (گورستان سفینه‌ها)
30 سیّاره (در 6 رنگ مختلف؛ 5 سیّاره برای هر بازیکن)
1 توکن "سیّاره‌ی پیدایش"
1 "دروازه‌ی اَبَرفضا"
6 نشان‌گرِ مستعمرات
120 سفینه‌ی پلاستیکی (در 6 رنگ مختلف؛ 20 سفینه برای هر بازیکن)
7 توکن "کینه" 1 توکن "پرومتئوس" 1 توکن "توپ ماه" 42 توکن "کیهانی"
51 برگه‌ی" بیگانه"
51 کارت "قابلیت" (یکی برای هر بیگانه)
55 کارت "برخورد" / 6 کارت " تقویت نیرو" / 11 کارت "تأثیر ناگهانی"
20 کارت "تکنولوژی " / 23 کارت "سرنوشت"
1 کارت" قابلیتِ"جایگزین برای نژاد "Filch"
32 کارت "پاداش"

بازیکنان با استفاده از ده‌ها نژاد مختلف فضایی، با قابلیت‌های منحصر بفرد، انتخاب می‌کنند تا سیطره‌ی کهکشانی خود را گسترش دهند.
خیلی از شخصیت‌های محبوب فرا زمینی گیمر‌ها بازگشته اند مثل: Oracle و  oser و Clone
وشخصیت‌های جدیدی هم اضافه شده‌اند که توانایی‌های جذابی دارند.
در این بردگیم، هر بازیکن، رهبر یک نژاد از فرا‌ زمینیان است. در هر نوبت، او یک یورش‌گر می‌شود.
یورش‌گر، با لشکرکشی توسط سفینه‌هایش به طرف دروازه‌های غول آسای آن سیاره، با بازیکن دیگر بر سر یک سیاره در‌گیر می‌شود.
یورش‌گر، از کارت‌های عرشه که حاوی رنگ‌ها، ویرانگری‌ها و خصوصیات هستند، برمی‌دارد  و به سمت آن سیاره‌ای که در کارت عرشه راهنمایی شده است، می‌رود.
یورشگر و سفینه‌های مدافع با هم درگیر می‌شوند و هر دو طرف می‌توانند بیگانگان را  دعوت کنند، کارت مواجهه را بازی کنند، همینطور از کارت‌های مخصوص، استفاده  کنند تا بهترین موقعیت را بدست آورند.
هدف بازی، استقرار کلونی‌هایی در سیستم‌های سیاره‌ای دیگر بازیکنان است.
برنده کسی است که اولین نفری باشد که ۵ کلونی بر سایر سیاره‌های خارج از خانه‌ی خودش داشته باشد. (مستعمره‌ها، کولونی‌هایی هستند که بازیکنان در سیاره‌هایی خارج از منظومه‌ی خودشان بنا می‌کنند). اگر دو یا چند بازیکن، هم‌زمان پنجمین  مستعمره‌ی خود را بنا کنند، همگی با هم برنده‌ی بازی خواهند بود!
لازم نیست کلونی‌ها در تمام سیستم‌ها نفوذ کنند، فقط کلونی‌ها بر ۵ سیاره‌ی خارج ازخانه‌ي خود باشند.
این کلونی‌ها ممکن است از یک سیستم باشند یا از سیستم‌های مختلف باشند.
در  این بازی استراتژیک، بازیکنان باید از قدرت‌های بازی استفاده کنند، بلوف  بزنند، مذاکره کنند و با دیپلماسی و تیزبینی برنده بازی شوند. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...