بازی فکری «وار آو ویسپرز: جنگ زمزمه ها»

از {{model.count}}

A War of Whispers

  • تعداد نفرات: 2 تا 4 نفر
  • مدت زمان بازی: 60 دقیقه
  • رده سنی: 14 سال به بالا
  • تولید کننده: میپل کینگ، کی برد؟
تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
این محصول ناموجود می‌باشد مقایسه
کمی صبر کنید...

 بازی فکری «وار آو ویسپرز: جنگ زمزمه ها»، در «وار آو ویسپرز: جنگ زمزمه ها، A War of Whispers»، طوفانی ، سریع ،سر شار از حیله گری و زکاوت! پنج امپراتوری بزرگ در حال جنگ برای تصرف جهانند. اما قدرت های واقعی در سایه نهفته اند…شما  در نقش یک سازمان مخفی هستید. با نفوذ به شورا ها و اعمال قدرت ارتش ها را  رهبری میکنید و دنیا را به سلیقه خودتان بازسازی میکنید.

تعداد نفرات
2 تا 4 نفر
مدت زمان بازی
60 دقیقه
رده سنی
14 سال به بالا
تولید کننده
میپل کینگ، کی برد؟

A War of Whispers یک بازی رومیزی رقابتی برای 2 تا 4 بازیکن است. پنج امپراتوری قدرتمند برای جهان در حال جنگ هستند، اما شما حاکم قدرتمندی نیستید. در عوض، شما یک جامعه مخفی را بازی می‌کنید که روی نتایج این جنگ شرط‌بندی می‌کند و در عین حال برای دستکاری نتایج و اطمینان از نتیجه دادن شرط‌بندی‌های آن‌ها تلاش می‌کند. A War of Whispers یک بازی استراتژی عمیق، برنامه های پنهان و تغییر وفاداری است.

شما بازی را با پنج نشانه وفاداری، که هر کدام مربوط به یکی از پنج امپراتوری مختلف است، شروع می‌کنید، به‌طور تصادفی روی یک ارزش وفاداری شرط‌بندی کنید. هدف اصلی شما این است که اطمینان حاصل کنید که وقتی بازی به پایان می رسد، امپراتوری هایی که بیشتر از همه وفادار هستید، بیشترین شهرها را در سراسر جهان کنترل کنید. گیم پلی شامل نوبت هایی است که به چهار مرحله تقسیم می شوند:

     مرحله استقرار نمایندگان: به ترتیب بازیکن (شروع با اولین بازیکن و ادامه در جهت عقربه‌های ساعت)، هر بازیکن حذف می‌کند، سپس نمایندگان را به شوراهای امپراتوری اعزام می‌کند، موقعیت‌هایی که روی تابلو مشخص شده‌اند، کلانتر، استوارد، مارشال و صدراعظم.
     مرحله تبدیل امپراتوری: هر موضع شورا در هر شورای امپراتوری اقدامی را انجام می دهد. اگر بازیکنی کارت‌هایی به دست آورده باشد، می‌تواند در این مرحله آنها را بازی کند.
     مرحله پاکسازی: نشانگر چرخش را به فضای بعدی روی ردیاب نوبت اضافه کنید، سپس هر بازیکن تا سقف پنج کارت دور می‌اندازد.
     مرحله تعویض: به ترتیب بازیکن، هر بازیکن می‌تواند دو توکن وفاداری آشکار نشده خود را مبادله کند. اگر این کار را انتخاب کردید، باید هر دو نشانه وفاداری مبادله شده را نشان دهید. آنها تا پایان بازی آشکار می مانند.

بازی به این ترتیب چهار بار تکرار می شود. هنگامی که آخرین فضای در مسیر پیچ پر شد، بازی بلافاصله به پایان می رسد و امتیاز شروع می شود. بازیکنی که بیشترین امتیاز را بر اساس وفاداری به امپراتوری و شهرهایی که کنترل می کند، برنده می شود.

نقد و بررسی

در شروع بازی شما به طور تصادفی پنج نشانه امپراتوری را روی تشک بازیکن خود قرار می دهید. اینها برای امتیاز شما بسیار مهم هستند زیرا به شما می گویند کدام امپراتوری برای کنترل شهرها امتیاز بیشتری به شما می دهد.

 Whispers با یک تخته گرد همراه با چرخش کمک کننده در اطراف لبه است. به  این صورت عمل می‌کند، هر بازیکن 9 توکن نماینده دریافت می‌کند، در طول هر  یک از چهار دور، دو تا از آنها را روی تخته قرار می‌دهند تا بر یکی از  امپراتوری‌ها تأثیر بگذارند. در  راندهای 2-4 شما با حذف یکی از عوامل موجود خود از هیئت مدیره شروع می کنید، قبل از اینکه دو بازیکن دیگر خود را هر بار اضافه کنید. 

هر امپراتوری یک ردیف از چهار مشاور دارد که می توانید از عوامل خود برای تأثیرگذاری استفاده کنید. جالب است که شما همچنین می توانید بر روی هر یک از چهار مشاور سمت چپ که نماینده بازیکنان رقیب ندارند، تأثیر بگذارید. این  منجر به این می‌شود که افراد یک نماینده در سمت راست افراطی را به خطر  بیندازند، و سپس بازیکن دیگری بلافاصله با بازی در نقش یک مشاور، آنها را  مسدود کند.

زمزمه ای از مشاوران

مشاوران  به شما یک یا دو اقدام را برای انتخاب می‌دهند، از جمله گرفتن کارت‌های آن  امپراتوری، قرار دادن بنرهایشان (مکعب)، یا شروع مبارزه. اغلب این اقدامات با کنترل امپراتوری ها بر مزارع یا برج ها قدرتمندتر می شوند. کنترل با مکعب‌هایی در یک منطقه یا یکی از مناطق اصلی آن‌ها بدون هیچ مکعبی به امپراتوری اختصاص داده می‌شود. مرزهای منطقه اصلی به‌طور مفید همان رنگ خود  امپراتوری است. 

سپس در لبه تابلو حرکت می کنید و امپراتوری ها را یکی یکی فعال می کنید. این بدان معنی است که امپراتوری «بال فلپی بال» آبی همیشه اول و «دانک‌های» قهوه‌ای همیشه آخرین خواهند بود. 

هر امپراتوری اقدامات کمی متفاوت دارد، به مبارزه یا استقرار بیشتر تمایل دارد. همچنین بلوز تنها یک شهر در منطقه خود دارد اما با بیشترین مکعب ها در صفحه شروع می شود. با این حال، قهوه ای ها چهار شهر دارند اما هیچ مکعبی ندارند.  

زمزمه جنگ  

 بازی در کمتر از یک ساعت انجام می شود و هر انتخابی مهم به نظر می رسد. بدیهی  است که شما باید به حریفان خود بلوف بزنید تا امپراطوری های مورد علاقه  شما را اژدر نکنند، اما مگر اینکه زودتر مشاوری با آن رنگ ها را انتخاب  کنید، هیچ تضمینی وجود ندارد که  یک مشاور دریافت کنید.

پس از یک یا دو بازی، اهمیت و قدرت کارت های امپراتوری را درک خواهید کرد. هر امپراتوری دارای عرشه مخصوص به خود با سه قدرت است. هر پاور یک هزینه کارت دارد، اولی کارتی است که برق روشن است، اما دو پاور دوم از شما می خواهد که کارت دوم را کنار بگذارید. سومین اقدام قدرتمند شما را ملزم می کند که کارت یک امپراتوری خاص دیگر را دور بیندازید. بنابراین اگر آن قدرت ها را می خواهید، باید اقدامات خود را متنوع کنید.              

در  نهایت در پایان هر نوار دور آخر، می‌توانید وفاداری خود را بین دو  امپراتوری مبادله کنید - اما فقط در صورتی که اکنون آن نشانه‌ها را رو به  بالا داشته باشید. این به حریفان شما اطلاعات زیادی را می دهد که با استفاده از آنها می توانند استنباط کنند که کدام امپراتوری برای شما ارزشمند است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...