بازی فکری سیلم 1692 یک بازی استراتژیک و هیجانانگیز است که شما را به دوره محاکمات ساحرههای سیلم میبرد. بازیکنان باید تلاش کنند ساحرههای پنهان را شناسایی کنند و با استراتژی و تردید، اعتماد دیگران را جلب کنند. این بازی با کارتهای مختلف و نقشهای مخفی، تجربهای سرگرمکننده و پرهیجان را برای 4 تا 12 بازیکن فراهم میکند. آیا شما میتوانید از اتهامات نجات پیدا کنید یا به دام ساحرهها میافتید؟
معرفی کامل محصول: بازی فکری سیلم 1692
مقدمه
بازی فکری سیلم 1692 شما را به ماجرای تاریخی محاکمات جادوگری شهر سیلم در سال 1692 میبرد. این بازی هیجانانگیز و استراتژیک بر پایه اتهامات، اعتماد و تردیدها استوار است. بازیکنان باید سعی کنند با درک رفتار دیگران، دوستان خود را پیدا کرده و ساحرههای پنهان را شناسایی کنند. هرچند که در هر لحظه ممکن است متهم شوند یا به نادرست مورد سوءظن قرار گیرند!
اجزای بازی
بازی سیلم 1692 شامل اجزای زیر است:
- کارتهای گربهشوم، کارتهای سبز، آبی، قرمز و مشکی: هر یک از این کارتها نقش خاصی در جریان بازی دارند و میتوانند به نفع یا ضرر شما باشند.
- کارتهای محاکمه: کارتهایی که هویت بازیکنان را مشخص میکنند و میتوانند مشخص کنند که آیا بازیکن یک ساحره است یا یک فرد عادی.
- نقشهای مختلف بازیکنان: هر بازیکن یک هویت مخفی دارد و باید در طول بازی آن را پنهان کند.
- گرداننده بازی: فردی که بازی را هدایت میکند و دستور باز و بسته کردن چشمها را در زمان نیمهشب میدهد.
هدف بازی
هدف اصلی بازی، شناسایی ساحرههای پنهان و جلوگیری از مرگ بیگناهان است. در عین حال، اگر شما خودتان ساحره هستید، باید سعی کنید هویت خود را پنهان کرده و سایر بازیکنان را به تردید و اشتباه بیاندازید.
مردم عادی در تلاشند که همه کارتهای ساحره را رو کنند تا برنده شوند، در حالی که ساحرهها سعی دارند همه بازیکنان را به ساحره تبدیل کنند یا آنها را از بازی حذف کنند.
جریان بازی
- شروع بازی:
- بازی با انتخاب یک بازیکن به عنوان جارچی شروع میشود. این فرد دستورهای بازی را برای دیگر بازیکنان اعلام میکند.
- اگر تعداد بازیکنان زیاد است، بهتر است یک فرد خارجی به عنوان گرداننده بازی انتخاب شود که خودش در بازی نقشی نداشته باشد.
- نوبت هر بازیکن:
- در هر نوبت، بازیکن میتواند یکی از دو کار زیر را انجام دهد:
- کشیدن دو کارت: بازیکن دو کارت از دسته کارتها میکشد. اگر کارت مشکی کشیده شد، باید بلافاصله رو شده و تأثیر آن اعمال شود.
- بازی کردن کارت بر علیه بازیکنان دیگر: بازیکن میتواند یک یا چند کارت بر علیه سایر بازیکنان بازی کند.
- کارتهای سبز بعد از استفاده میسوزند، کارتهای آبی تا زمانی که بازیکن زنده است، جلوی او میمانند و کارتهای قرمز برای وارد کردن اتهام به بازیکنان استفاده میشوند.
- در هر نوبت، بازیکن میتواند یکی از دو کار زیر را انجام دهد:
- محاکمه و رو شدن کارتها:
- بازیکنان متهم میشوند و هر زمان که بازیکنی به اتهام 7 کارت قرمز مواجه شد، یکی از کارتهای محاکمه او رو میشود. اگر کارت ساحره باشد، او به عنوان ساحره شناخته میشود.
- نیمهشب:
- در راندهای نیمهشب، ساحرهها اقدام به کشتن یکی از بازیکنان بیگناه میکنند. این مرحله به صورت پنهانی و با چشمان بسته انجام میشود و گرداننده بازی دستور آن را میدهد.
مرگ بازیکنان
بازیکنی که تمام کارتهای محاکمهاش رو شوند یا یکی از کارتهایش "ساحره" باشد، از بازی خارج میشود. در این صورت، او باید همه کارتهایش را بسوزاند و هویت خود را اعلام کند. اگر او ساحره بوده باشد، دیگران مطلع میشوند.
پایان بازی
بازی به یکی از دو شکل زیر به پایان میرسد:
- برد مردم عادی: وقتی تمام کارتهای "ساحره" رو شوند و دیگر هیچ بازیکنی کارت ساحره نداشته باشد.
- برد ساحرهها: وقتی همه بازیکنان یا کارت ساحره داشته باشند یا تبدیل به ساحره شده باشند.
نتیجهگیری
بازی فکری سیلم 1692 تجربهای هیجانانگیز از اعتماد و تردید است که شما را به چالش میکشد تا بتوانید هویتهای پنهان را کشف کنید و با استراتژی مناسب، در برابر ساحرهها پیروز شوید. اگر شما از عاشقان بازیهای نقشآفرینی و اجتماعی هستید، این بازی میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد و ساعتها سرگرمی را فراهم کند.
دیدگاه خود را بنویسید